sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Toamna sezon de cumparaturi pentru gradina

Toamna e pe sfarsite si deja florile mele au intrat la iernat. Ultimele care au ramas, crizantemele, se incapataneaza sa tina piept vremii nefavorabile, sunt o pata de culoare in gradina mea care pe toata peroada sezonului cald a aratat impecabil. 

In mod normal acum ar trbui sa  o lasam mai moale cu gradinaritul si sa ne odihnim intru-cat nu mai e nimic de facut in gradina. Gresit! Chiar daca bulbii de flori sunt la adapost (ma refer la bulbii de dalii, cana si gladiole) ,si gradina este curatata acum este momentul sa ne gandim la viitoarele flori care vor popula si inveseli gradina incepand din primavara. Asa cum cred ca deja stiti acum este momentul sa facem cumparaturi in materie de bulbi de flori, pomi fructiferi, vita de vie care nu numai ca se vor prinde mai usor acum toamna dar vor avea si o evolutie mai buna in viitorul an. Eu acum pun bulbii de lalele si  zambile care vor inflori cu succes in primavara.
Deci sa facem cumparaturi! Eu v-as invita sa" vizitati' magazinul Bakker de unde eu fac cumparaturi ori de cate ori este nevoie. Bakker este cel mai mare comerciant de produse de gradina prin posta, din Europa.Reputatia lor este cladita pe furnizarea constanta  de bulbi de cea mai buna calitate, flori, trandafiri, plante, seminte si articole de gradina. Eu am aflat de existenta lui printr-un catalogu pe care l-am primit prin posta.  De aici eu am cumparat atat bulbi de lalele, zambile cat si trandafiri, arbusti ornamentali si bulbi de crini de ghiveci de care in prezent sunt foarte incantata.
Crinii Amaryllis sunt floriile mele preferate de interior. Infloresc foarte usor in interior si nu necesita ingrijiri speciale plus ca sunt prezentati intr-o varietate de culori incantatoare.Trebuie sa recunosc ca la inceput am fost putin reticenta si am luat un singur exemplar dar am revenit si am  mai cumparat si alte culori.
Tot de aici eu am cumparat si un Artar Japonez pe care il astept cu nerabdare sa creasca. Artarul Japonez este un arbust ornamental cu frunze frumoase de un rosu intunecat. Un soi elegant si foarte decorativ, se distinge prin frunzisul zvelt si colorat. Pe mine m-a cucerit.
Eu sunt foarte incantata de varietatea si calitatea produselor si voi reveni aici pentru cumparaturi ori de cate ori voi avea nevoie. Spor la cumparaturi va urez!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu