sâmbătă, 7 februarie 2015

Cumparaturi de primavara cu Bakker



Acum cand iarna pare sa bata in retragere, este momentul sa facem noi cumparaturi in materie de flori pentru gradina noastra. De fiecare data  Bakker sta la dispozitia noastra cu plante din cele mai alese.

 De aceasta data eu am ales un pachet de dalii "Mammoth" cu flori mari de culori mixte. Daliile sunt flori splendide ce vor da un plus de culoare gradinii pe tot parcursul verii si pana la primul inghet.
Si, pentru ca totusi, florile mele preferate raman trandafirii, nu m-am putut abtine si am ales si un soi spectaculos de trandafir cu flori mari: Osiria, mai ales pentru ca are cea mai rafinata combinatie de culori. Petalele sunt rosu-sangeriu in interior si alb-argintiu in exterior.
 Astept cu nerabdare sa primesc comanda, mai ales ca voi primi si un cadou, bonus la comanda, ce consta intr-un ghiveci compus din trei segmente ce pot fi folosite impreuna ca un ghiveci supraetajat, sau separat. Tot bonus la comanda voi primi si niste seminte de floi care cu siguranta imi vor fi de folos.


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu