marți, 24 februarie 2015

Pizza de casa



Pizza este foarte simplu de facut, dar in acelasi timp este o reteta delicioasa pe placul tuturor, mai ales pe placul copiilor, care sunt deseori atat de greu de multumit in ceea ce priveste mancarea. Eu prepar pizza dupa o reteta despre care am aflat ca ar fi de fapt o reteta de tarta, dar, chiar si asa eu am ales sa gatesc in continuare pizza dupa aceiasi reteta. Pizza este o mancare la indemana, mai ales daca nu vrei sa pierzi prea mult timp in bucatarie.
Avem nevoie de: 
- 4 oua,

- 2 cani de lapte,
- 12 linguri de ulei,
- 20 linguri de faina.
 Se bat ouale cu laptele, uleiul si faina si adaugam un praf de sare si condimente dupa gust. Acest aluat se pune in tava unsa cu ulei, dupa care adaugam restul de ingrediente, pe care le alegem dupa preferintele fiecarei persoane. 
Eu am ales:

-  carnati cabanosi,

- salam,
- branza, cascaval,
- mazline,
- ciuperci.
 Dupa ce am pus si aceste ingrediente, pe deasupra se adauga un amestec din 3 oua cu suc de rosii.
 Pizza se serveste dupa preferinte, calda sau rece, eu prefer sa o servesc calda cu sos ketchup pe deasupra.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu