miercuri, 13 aprilie 2016

Silan Soft&Oils te cucereste iremediabil


 In urma cu cateva zile, am fost surprinsa sa primesc pe telefon un mesaj care imi spunea ca am fost selectata pentru testarea noului balsam de rufe Silan Soft&Oils. Bineinteles ca deja faceam parte din marea familie BuzzStore, si m-am inscris de fiecare data la toate campaniile  cu speranta ca voi fi selectata, dar acum e prima data cand sunt acceptata. La inceput am fost putin sceptica, pentru ca stiam ca trebuia sa primesc de fapt un email si nicidecum un sms pe telefon asa ca dau fuga cu confrunt lista participantilor selectati in aceasta campanie. Spre  marea mea uimirea, ma aflam printre cei norocosi. Asa ca nu-mi ramanea decat sa astept cumintica sosirea coletului si dupa sa incep testarea. 
Nu a durat foarte mult si coletul a sosit acasa, l-am deschis repede, curioasa si am descoperit un continut elegant si puternic parfumat.


 Coletul mult asteptat contine:
- un balsam de rufe Silan Soft&Oils Gold de 1.5L,
- 10 mostre Silan Soft&Oils pentru prieteni,
- 10 brosuri informative pentru prieteni si cunostinte, 
- un umeras elegant, imbracat in satin,
- un ghid de Buzz.
Si penru ca v-am descris continutul coletului, sa va spun acum cateva cuvinte despre noul balsam. Noul Silan Soft&Oils, varianta Gold este o combinatie fascinanta care intrepatrunde mireasma florilor elegante cu note lemnoase senzuale, mosc si o atingere delicata de vanilie ( mie imi place sa cred ca este in ton cu anotimpul).  Dozarea baslsamului este foarte simpla. Capacul sticlei se poate folosi pentru cea mai corecta dozare. 


 Acestea fiind spuse, sa trecem direct la testare. Si cand poate fi testarea mai intensa daca nu fix in plina curatenie de primavara. Asa ca, rand pe rand, perdele, paturi, prosoape, lenjerii, haine, toate s-au bucurat de ingrijirea pretioasa a noului balsam, fiind invaluite intr-un parfum delicat care iti incanta simturile. In felul acesta ma bucur de haine moi, usor de calcat al caror parfum mi-au adus primavara si in casa, nu doar afara.


 Clitatile noului Silan Soft&Oils sunt incontestabile. Doar cine nu l-a incercat inca nu stie despre ce este vorba. Pe mine m-a convins si va ramane aliatul meu in continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu