sâmbătă, 15 aprilie 2017

De ce recomand magazinul elider.ro?



 
Astazi vreau sa va povestesc despre magazinul online Elider.ro unde in ultimele luni am facut foarte multe cumparaturi. Dupa cum bine stiti imi place sa va tin la curent cu descoperirile mele si niciodata nu v-am mintit in dezvaluirile mele, asa ca de fiecare data aflati daca merita sa faceti sau nu cumparaturi. Dupa mai multe comenzi plasate, din mai multe categorii m-am convins ca produsele comercializate de acest magazin sunt de calitate si la preturi pentru orice buzunar. 

Elider.ro este un mall online, aici gasesc tot ce am nevoie: pături, pilote, perene, jucarii, incaltaminte, imbracaminte pentru copii si adulti, produse pentru uz casnic, marochinarie, papetarie, cosmetice, etc.  Ma bucura faptul ca au o gama variata de produse si pot sa gasesc intr-un singur magazin aproape orice am nevoie. Daca pe alte site-uri produsele sunt cam invalmasite, acest site este structurat pe categorii astfel incat gasirea unui produs sa fie cat mai usoara. Produsele sunt de calitate, iar preturile sunt destul de mici.
 

De ce ii recomand?
 - produse de calitate. Am comandat hainute pentru fiul meu, un trening de dama pentru mine, set de prosoape, pahare, ustensile pentru bucatarie, si de toate sunt foarte multumita si dupa cateva luni de la utilizare.
- preturi corecte. Am observat ca produsele de la ei au preturi foarte mici comparativ cu alte site-uri asemanatoare, la unele produse preturile pe elider.ro sunt si prin jumatate mai mici.
- seriozitate. Dupa plasarea comenzii am fost mereu contacta de catre un reprezentant pentru confirmarea comenzii sau pentru extra informatii pentru produsele alese de mine.
- profesionalism.
- rapiditate. Dupa plasarea comenzii pe site nu am asteptat decat 2 zile si comanda a ajuns acasa prin curier rapid.
- originalitate.



In ultimele doua comenzi am ales hainute pentru fiul meu si un set de prosoape. Desi, am avut emotii in privinta marimilor si a calitatii hainelor, am ramas placut surprinsa ca acestea au fost peste asteptarile mele. Materiale de cea mai buna calitate care nu s-au lasat, nu au intrat la apa, nu s-au decolorat si se calca usor. De aceea va spuneam ca materialele sunt de buna calitate.
Prosoapele sunt groase, absoarbe apa foarte bine , nu se decoloreaza si raman catifelate chiar si dupa mai multe spalari. 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu